.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پخش شبنامه علیه صالحی امیری در مجلس

 ایسنا نوشت:

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با مذموم دانستن پخش شبنامه در مجلس علیه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، این اقدام را غیرشرعی و ظالمانه توصیف کرد و گفت که پیش از این هم این اتفاق در مورد سلطانی‌فر تکرار شده بود.

غلامعلی جعفرزاده گفت: فکر می‌کنم مجلس به ادبیات آقای روحانی پاسخ مثبت خواهد داد و هر سه وزیر از مجلس رای اعتماد می‌گیرند. البته احتمال دارد میزان آرای مثبت آقای صالحی امیری به دلیل ایجاد فضای منفی و تولید شبنامه‌ها قدری تحت‌الشعاع قرار گیرد.

نماینده مردم در رشت در مجلس در این باره یادآور شد: مطلبی که به صورت تایپی صبح امروز در مجلس منتشر شده بخش اعظمش در مورد آقای صالحی امیری است و به نحوی به رویت نمایندگان رسیده است. من فکر می‌کنم باید کنترل و نظارت بیشتری در این باره وجود داشته باشد و افراد نسبت به رعایت تقوا نیز توجه بیشتری داشته باشند.

وی درباره جلسه پیشین رای اعتماد مجلس برای کابینه دولت یازدهم نیز خاطرنشان کرد: در آن زمان بی‌انصافی بسیار شدیدی به آقای سلطانی‌فر شد و در دقایق آخر مطالبی علیه ایشان پخش شد که امکان دفاع را از ایشان گرفت. این بار تقریبا این کار که شرعی و خداپسندانه نیست دارد تکرار می‌شود.

جعفرزاده اضافه کرد: به اعتقاد من این کار ظالمانه است زیرا مخالفین می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند را پشت تریبون مطرح کنند تا وزیر هم فرصت دفاع داشته باشد در حالیکه وقتی کاغذی پخش می‌شود ذهن‌ها خراب می‌شود و ممکن است رای دیگری داده شود و فرصت دفاع برای وزرا وجود نداشته باشد.

جلالی: نامه دکترای دانشگاه آزاد را در دست صالحی امیری دیدم/ منتظر مستندات نادران هستیم

تسنیم هم نوشت:

کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در حاشیه برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فضای مثبتی در مجلس راجع به وزرا وجود دارد، گفت: از سوی نمایندگان تلاش صورت گرفته و موافقان و مخالفان نیز سخنان خود را مطرح کردند که در انتها نمایندگان باید تصمیم‌گیری کنند. البته ممکن است برخی از قبل شناخت داشته باشند و تصمیمات خود را زودتر اتخاذ کرده باشند، اما در کل فضای مثبتی بوده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ادعای نادران مبنی بر مشکل داشتن مدرک دکترای صالحی امیری، اظهار داشت: بنده نامه دانشگاه آزاد را در دست صالحی امیری دیدم که وی در سال 83 - 84 دکترا گرفته، اما حال باید مستندات نادران را دید.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت در خصوص شبهاتی درباره استادتمامی فرجی‌دانا نیز گفت: باید صبر کنیم تا آقایان شبهاتی که در مورد آنها مطرح می‌شود پاسخ دهند و قبل از پاسخ وزرای پیشنهادی نباید موضع‌گیری کرد تا قضاوت زودهنگام نباشد.

جلالی با بیان اینکه در خصوص فانی شبهه جدی وجود ندارد، گفت: موافقین و مخالفین مجموعه مطالب را گفتند و باید منتظر رای‌گیری بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1392
مازندرانیهای عزیز هوشیار باشید همان بلائی که سر دکتر کردان آوردند امروز بر علیه دکتر صالحی امیری تکرار کردند ، و مدرک ایشان را نشانه گرفتند تا رای اعتماد نگیرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.